مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه از افتتاح گازرسانی به شهرها، روستا‌ها و واحد‌های صنعتی استان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: در این هفته حدود ۷۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه گفت: در مجموع در هفته دولت امسال گازرسانی به شهر نودشه شهرستان پاوه، گازرسانی به ۸۱ روستا و همچنین ۲۲ واحد صنعتی به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی گازرسانی به ۹روستا و ۳۹ واحد صنعتی نیز آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه با اعلام اینکه برای امسال ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه گازرسانی در استان کرمانشاه تعریف شده است، گفت: اکنون ۳۱۰ میلیارد تومان پروژه در دست اجرا داریم و از این محل ۳۰۰ روستا و واحد صنعتی  از نعمت گاز بهره مند می شوندو تا پایان امسال نیز به ۳۰۰ روستا و واحد صنعتی در استان کرمانشاه گازرسانی انجام می‌شود.

او گفت: اکنون ۹۹ درصد خانوار‌های شهری در قالب ۲۸ شهر و ۷۵ درصد خانوار‌های روستایی در قالب هزار و ۴۷۵ روستا در استان کرمانشاه گاز طبیعی دارند.

او با اعلام اینکه روزانه حدود ۱۳ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان کرمانشاه مصرف می‌شود، افزود: این رقم پارسال چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب بود.

شهبازی با بیان اینکه در استان کرمانشاه در مجموع ۲ هزار و ۵۴۰ روستای دارای سکنه وجود دارد، افزود: اکنون هزار و ۴۷۵ روستای استان گاز دارد و گازرسانی به ۵۲۰ روستا نیز در دست اجرا است که به طور میانگین از ۳۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او بیان کرد: با اتمام پروژه‌های در دست اجرا، ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر‌ها و روستا‌های استان که اکنون ۹۲ درصد است به ۹۸ درصد افزایش می‌یابد.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.