فرماندار سنقرو کلیایی گفت:به مناسبت گرامیداشت هفته دولت گازرسانی به ۲۸ روستای شهرستان محقق خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامرضا مرتضوی امروز با تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دولت شهید رجایی و باهنر،گفت:در هفته دولت ۲۸ پروژه با اعتباری بیش از ۳۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و هشت پروژه با ۱۱۳ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع با رعایت  دستورالعمل های بهداشتی در این ایام، گفت: برنامه‌ها محدود و با اجتماعات کم برگزار می‌شود تا مشکلی پیش نیاید در کنار آن برنامه‌های هفته دولت هم در قالب پروژه و برنامه‌ها اجرا می‌شود.

افتتاح چند پروژه آسفالت معابر روستایی، کلنگ‌زنی یک طرح تولید ماشین‌های کشاورزی، افتتاح واحد رادیولوژی و ماموگرافی بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان، افتتاح دو مورد پروژه چمن مصنوعی، چند پروژه عمران شهری در زمینه آسفالت شهری، اصلاح معابر، موزاییک فرش، پروژه اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر سنقر و چند مورد هم پروژه‌های حوزه کشاورزی گلخانه صنعتی، آبخیزداری، استفاده از آبیاری نوین و... از جمله برنامه‌های افتتاحی هفته دولت در سنقرو کلیایی است که فرماندار این شهرستان به آن اشاره کرد.

او با اشاره به افتتاح گازرسانی به روستاهای فاقد گاز شهرستان، ادامه داد: با افتتاح گازرسانی به ۲۵ روستا، بالای ۹۸ درصد روستا‌های شهرستان گازدار می‌شوند، دو درصد باقی‌مانده هم روستا‌های کم جمعیت هستند که ظرف یکی دو ماه آینده گازدار خواهند شد، یعنی ۱۰۰درصد روستا‌های شهرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

مرتضوی ادامه داد: یکی از پروژه‌های که در منطقه از سال قبل شروع شده بحث آسفالت محور سنقر به بیستون است که ان‌شاءالله دوبانده شود، حدود ۵۵ کیلومتر است با ۱۷ درصد پیشرفت، که تمام تلاش این است تا پایان امسال گردنه از محور سنقر تا بالا انجام شود.

او در خصوص برنامه عزاداری دهه اول محرم در شهرستان سنقر، گفت: سنقر از دیرباز در این ایام حال و هوای خاصی داشت امسال با توجه به این شرایط و دستورالعمل‌ها، نشست‌های مختلفی با هیات‌های مذهبی بزرگان شهر و گروه‌های مختلف برگزار شده حتی یک جلسه بزرگ استانی هم با حضور آیت‌الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و کانون مدحان استان در سنقر برگزار شد.

مرتضوی به همکاری خوب مردم شهرستان در بحث کمک‌های مومنانه اشاره کرد و گفت: تا به امروز همکاری مردم، هیات مذهبی و گروه‌های مختلف بی‌نظیر بوده و تمام  دستورالعمل‌های ابلاغی به خوبی اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.