فرماندار سنقروکلیایی گفت: ۳۶ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان درهفته دولت در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقروکلیایی با گرامیداشت هفته دولت و زنده نگه داشتن یادو خاطره شهیدان رجایی، باهنر و ۲۶ هزار شهید دولت گفت:  ۲۸ طرح آن با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرای ۸ طرح نیز با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

او افزود: این طرح‌ها شامل طرح‌های گازرسانی به روستاها، عمران روستایی، طرح‌های جهاد کشاورزی، عمران شهری، منابع طبیعی، ورزشی، بنیاد مسکن، راهداری، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، گازرسانی و کارگاه تولیدی می‌باشد.

مرتضوی با بیان اینکه اقدامات و اطلاع‌رسانی‌های این ایام از طریق صداوسیما و فضای مجازی صورت می‌گیرد افزود: امسال به علت شیوع ویروس کرونا و با توجه به نظر کارشناسان حوزه بهداشت و درمان تمهیدات لازم در نظر گرفته شده تا برنامه‌های این ایام را بدون تجمعات و گردهمایی عمومی و بارعایت پروتکل‌های بهداشتی و اطلاع‌رسانی با استفاده از بستر‌های ارتباطی اجرا شود.


او افزود:افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی، گلباران مزار شهدا از برنامه‌هایی است که در هفته دولت در سنقرو کلیایی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.