استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حفظ سلامت عزاداران ورعایت فاصله گذاری فیزیکی باید در دستور کار هیات‌های عزاداری قرار بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد اربعین استان گفت: باتوجه به اینکه هنوز مشخص نیست که اعزام کاروان‌ها برای اربعین حسینی به کربلا از سوی کشورمان انجام شود، اما تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با این امر باید آمادگی کامل را داشته باشند.

حسین کلانتری افزود: حفظ سلامت عزاداران، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و شیوه نامه‌های بهداشتی باید همچنان در اولویت کار هیات‌های عزاداری قرار گیرد.

او بیان کرد: تابع ستاد مرکزی اربعین در تهران هستیم و در صورت فراهم شدن امکان اعزام کاروان‌ها به کربلا همه شیوه نامه‌های بهداشتی باید اجرایی شود.
 
نظری مسئول ستاد عتبات عالیات استان هم گفت: امسال ۱۰ موکب آمادگی خود را برای ارائه خدمات به عزاداران اعلام کردند و هنوز هیچ برنامه مشخصی برای اعزام کاروان به کربلا به ما اعلام نشده است.

یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: اعزام نیرو به استان‌های مرزی و ارایه خدمات بهداشتی به زائران از جمله برنامه‌های علوم پزشکی استان است.
 
گفتنی است ۳۰ دفتر خدماتی حج و زیارت در استان کار نام نویسی از زائران اربعین در استان را برعهده دارند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.