مدیر حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت واحد هنر های تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد کارگاه یک روزه طراحی پوستر های عاشورایی در یاسوج برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عبدالرسول شریفی مدیر حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کارگاه هنری با حضور ۱۰ نفر از طراحان گرافیک هم استانی برگزار شد.
 
عبدالرسول شریفی هدف از برگزاری این کارگاه را معرفی جلوه‌های عاشورایی عنوان کرد و افزود: قرار است آثار تولیدی این هنرمندان در دهه اول محرم با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری یاسوج به صورت بنر در شهر و فضا‌های تبلیغاتی در معرض دید علاقمندان، به نمایش گذاشته می‌شود.

او با بیان اینکه برگزاری این کارگاه‌ها علاوه بر تولید آثار هنرمندان در زمینه عاشورا، به فرهنگ سازی و بیان وقایع عاشورا از زبان هنر می‌پردازد بیان کرد: با توجه به تغییر رژیم مصرف مخاطبان و سنین امروز این نوع هنر یکی از اثرگذارترین سبک‌ها است.

حجت الاسلام افتخاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: هنر عاشورایی هنری است که صفاتی از جمله ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت را در دل خود جای داده است و هنرمند با معیار‌های زیبا شناسی از جمله جلوه‌های بصری به بیان این صفات می‌پردازد.
 
حجت الاسلام افتخاری افزود: نمایشگاهی از آثار تولیده شده در این کارگاه هنری در فضای مجازی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.