سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقه طراحی پوستر مسجد، کانون نشاط در استان خبر داد.

کریم لایقی اصل در نشست برنامه‌ریزی مسابقه طراحی پوستر مسجد، کانون نشاط گفت: این مسابقه از سری برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که با هدف مشارکت هنرمندان در زمینه معرفی مساجد به عنوان پایگاه نشاط دینی و در اختیار گذاشتن آثار تولید شده به فعالان مسجدی برای معرفی برنامه‌های اوقات فراغت مسجد محله برگزار می‌شود.

او افزود: این مسابقه دارای بخش‌های مسجد محله و طرح ملی مسجد، کانون نشاط است که در بخش طراحی پوستر مسجد محله، به مؤلفه بومی بودن پوستر در انتخاب اجزای تصویری و شخصیت‌پردازی بومی امتیاز ویژه تعلق می‌گیرد، در بخش ملی باید مؤلفه جامع بودن، استفاده از زبان عربی (زبان دوم) و تولید مختص مسابقه را دارا باشد.

لایقی اصل با بیان اینکه پوستر حتماً باید در ۲ قالب JPG کم حجم و فایل اصلی (PSD) ارسال باشد و استفاده از آرم و نام کانون در پوستر الزامی است، ادامه داد: عنوان اصلی پوستر «مسجد، کانون نشاط» است که حتماً باید درج شود، هر نفر می‌تواند در مجموع ۴ اثر در اندازه‌های ۷۰*۵۰ سانتیمتر ارسال کند و تایپوگرافی امتیاز ویژه دارد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: برای ارسال اثر، بعد از ورود به کاربری خود در سامانه bachehayemasjed.ir از فرم من هنرمندم، رشته هنر‌های تجسمی، تخصص پوستر و جشنواره «مسجد کانون نشاط» اقدام شود.

او می‌گوید: جوایز بخش مسجد محله شامل؛ ۶ هدیه یک میلیون تومانی برای ۶ نفر و یک هدیه ۲ میلیون تومانی برای یک نفر و در بخش ملی یک هدیه ۳ میلیون تومانی برای یک نفر و ۲ هدیه ۲ میلیون تومانی برای ۲ نفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.