مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: جشن‌های نیمه شعبان استان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام سیدرضا افتخاری مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان گفت: جشن‌های نیمه شعبان در استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سیدرضا افتخاری در جلسه هم اندیشی نیمه شعبان با اشاره به مناسبت‌های پیش رو و وضعیت موجود افزود: مشکلاتی از جمله شیوع ویروس کرونا و به تبع آن وضع محدودیت‌ها و محرومیت‌ها دلیل رفع تکلیف و سلب مسئولیت در عرصه فرهنگی از ما نمی‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: لازم است با احترام به اتخاذ تدابیر ستاد مقابله با کرونا، با استفاده از شیوه‌های نوین و ابتکاراتی که تعارضی با ممنوعیت‌ها ندارد، برای فضاسازی فرهنگی و ایام نیمه شعبان برنامه ریزی کنیم.

افتخاری، فضای مجازی را ظرفیت مناسبی برای ترویج شعائر دینی و مذهبی دانست و گفت: امروز بخش وسیعی از مخاطبین ما در فضای مجازی حضور دارند و آماده پذیرش مسائل دینی و مذهبی هستند و با برنامه ریزی صحیح می‌توان از این قابلیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برگزاری طرح بهار در بهار افزود: در طرح بهار در بهار ویژه برنامه‌هایی از جمله جشن‌های خانگی، نصب پرچم یا مهدی (عج) بر سردرب منازل، برگزاری مسابقه نقاشی در رده‌های سنی مختلف، مقالات و دلنوشته‌های مهدوی تدارک دیده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، تولید محتوا در قالب پوستر و مقوا و پاسخ به شبهات دینی توسط روحانیان مستقر و ائمه جماعات را از دیگر برنامه‌های طرح بهار در بهار عنوان کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.