افتتاح ۱۱۳ پروژه تولیدی، عمرانی و خدماتی در شیراز

فرماندار شیراز، از افتتاح ۱۱۳ پروژه تولیدی، عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۱۱۷۲ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا امیری در جلسه شورای اداری شهرستان شیراز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، از افتتاح ۱۱۳ پروژه تولیدی، عمرانی و خدماتی در شیراز خبر داد و گفت: علاوه بر بهره برداری از ۱۱۳ پروژه، کلنگ زنی و عملیات اجرایی ۱۲ پروژه با اعتبار ۴۳۲ میلیارد تومانی نیز آغاز خواهد شد.

او همچنین با اشاره همزمانی هفته دولت با هفته امر به معروف و نهی از منکر، گفت: بزرگترین معروف در ادرات خدمت به مردم و افزایش کیفیت خدمات است.

فرماندار شهرستان شیراز در خصوص فضاسازی شهر به ویژه توسط ادرات دولتی در ایام محرم نیز افزود: شهر باید رنگ و بویی حسینی داشته باشد و دولت در این زمینه باید پیشگام شود.

امیری با انتقاد از حاضر نبودن برخی مدیران شهرستانی در این جلسه، برای آخرین به این دسته از مدیران هشدار داد که در صورت تکرار این موضوع از ادامه همکاری با آنها خودداری خواهد شد.

او بیان کرد: این اولین جلسه شورای اداری شیراز در سال ۹۹ است و از این رو انتظار می‌رفت که مدیران دستگاه‌های اجرایی که در این شهرستان فعالیت می‌کنند در این جلسه حضور داشته باشند.

امیری با اشاره به بحران‌های طبیعی حادث شده طی یکسال گذشته در شهرستان شیراز،‌ گفت: اکنون که در بدترین شرایط درآمدی کشور هستیم، باید با ایجاد امید و آرامش و دستاوردهای دولت را منعکس کنیم.

او با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های دولتی گفت: کرونا باعث کند شدن فعالیت‌ها و کسب و کارهای مختلفی در جامعه شده و حتی برخی از کسب و کارها به سمت تعطیلی نیز پیشرفته است از این‌رو دستگاه‌های اجرایی باید زمینه را برای افزایش همکاری میان مردم و دستگاه‌ها فراهم کنند.

فرماندار شیراز با انتقاد از برخی از دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: برخی از دستگاه‌ها بدون در نظر گرفتن جایگزین برای کارشناسانی که مبتلا به بیماری کرونا شده‌اند فعالیت و خدمت رسانی را تعطیل کردند در حالی که نباید فراموش کرد که مدیران در چنین زمان‌هایی با تعیین سیاست‌های درست باید نسبت به ارائه خدمات به مردم اقدام کنند و نباید خدشه‌ای به خدمت‌رسانی وارد شود.

امیری بر لزوم توجه به جذب اعتبارات مورد تاکید نظیر اشتغالزایی، بازگشت به تولید و موافقتنامه‌ها، اهمیت برنامه‌ریزی برای جذب کُل اعتبارات را یادآور شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار