با اضافه شدن ۲۰ تخت جدید ICU به بیمارستان گلستان و راه اندازی بخش مجزای ICU در این بیمارستان خدمات بهتری به بیماران کرونایی ارائه می شود.

ارایه خدمات بهتر به بیماران کرونایی با اضافه شدن ۲۰ تخت جدیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در سی و سومین نشست ستاد دانشگاهی کرونا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) را تسلیت گفت.

او گفت : روز پزشک، روز کارمند، روز داروساز و فرا رسیدن هفته دولت را گرامی می داریم و برای تمام این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

مرادی افزود : در جلسه شورای معاونین استانداری نقشه راه سلامت در پاییز و زمستان ارائه شد و تمام جزئیات در خصوص مواجه با بحران کرونا به صورت خفیف، متوسط و شدید و میزان امکانات و تجهیزات مورد نیاز و هزینه‌های لازم در این مراحل مطرح شد.

او افزود : در جلسه به طور کامل از مشکلات و مسائلی که در استان برای کنترل بیماری کووید ۱۹ با آن مواجه خواهیم بود و اینکه چه هماهنگی‌ها و اقداماتی برای مقابله با این بحران در استان باید صورت پذیرد مطلع شدیم.

مرادی ادامه داد: همچنین معاونین استاندار با نگرش مثبت و همدلی و تشکر از وضعیت موجود تمام موارد را به دقت مورد توجه قرار دادند و در خصوص انجام مساعدت و همراهی لازم با دانشگاه برای مواجه با بحران کرونا در ماه‌های آینده تصمیمات خوبی گرفته شد.

او افزود: مجموعه دستاورد‌ها و توفیقات این دانشگاه در مقابله و کنترل همه گیری کروناویروس به دلیل همراهی و همدلی ستاد استانی کرونا و همکاران ستاد مدیریت کرونای دانشگاه، تلاش طاقت فرسای کادر بهداشت و درمان استان و توجه جدی مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

مرادی گفت : حفظ شرایط کنونی کار بسیار دشواری است و تلاش و همکاری بیش از پیش همه مردم و مسئولان را می‌طلبد.

او گفت: رعایت بهداشت فردی و فاصله‌های فیزیکی و استفاده از ماسک از مهمترین راهکار‌ها در این مقطع زمانی است.

مرادی افزود: کرونا هنوز تمام نشده و حفظ شرایط کنونی و بهبود آن نیازمند حمایت و همکاری بیش از پیش مردم و مسئولین استان با دانشگاه است.

او افزود: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا برنامه دورکاری کارمندان صرفا مربوط به بیماران‌های ریسک است که تعریف و تعیین‌های ریسک بودن فرد با پزشک متخصص مربوطه است.

مرادی گفت: با تلاش‌های معاونت درمان و غذا و داروی دانشگاه و در راستای ارائه خدمات بهتر به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان گلستان به زودی ۲۰ تخت ICU به این بیمارستان اضافه می‌شود و یک بخش ICU در بیمارستان گلستان خواهیم داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.