رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی شبانه روز گذشته ۶ نفر از هم استانی‌ها با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داده‌اند.

کرونا همچنان قربانی می گیردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ مورد مثبت بستری مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند و جمع موارد مثبت بستری به ۳ هزار و ۴۴۵ نفر رسید.

او با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۲۲ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت : طی شبانه‌روز گذشته ۶ نفر از هم استانی‌ها با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داده‌اند و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۵۱۲ نفر رسیده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۰ هزار و ۵۵۸ نفر بستری و ۹ هزار و ۸۳۰ نفر نیز بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

محمدی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۵ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.