مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: برای بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار هکتار سند مالکیت تک برگی تا پایان سال در فارس صادر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،عبد الحسن صمد نژاد سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در  جلسه بررسی موانع و مشکلات صدور اسناد مالکیت اراضی ملی با حضور مدیران کل منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک و کارشناسان دو مجموعه که اداره کل منابع طبیعی فارس برگزار شد، با اشاره به تعیین تکلیف اراضی ملی و ثبت و صدور اسناد مالکیت در جهت احقاق حقوق مردم و بیت المال، بیان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده و تعاملات بیشتر با مجموعه ثبت اسناد و املاک استان با جدیت هرچه تمام‌تر در تلاش برای اخذ سند مالکیت تک برگ بر روی اراضی ملی هستیم.

او، با اشاره به صدور سند مالکیت تک برگ بر روی بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی فارس تا پایان امسال، تصریح کرد: با مدیریت مطلوب و صحیح در حوزه اجرای طرح کاداستر می‌توان به نحوی شایسته در این زمینه برنامه‌ریزی کرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

سید مهدی هاشمی مدیر کل ثبت سناد و املاک استان فارس نیز در این نشست با تاکید بر ایجاد تعهد اجرای تثبیت مالکیت اراضی ملی برای ادارات ثبت اسناد و املاک سراسر استان، ادامه داد: در این راستا استاندار‌های سامانه شمیم از سوی کارشناسان ممیزی برای تسریع در روند صدور اسناد تک برگ در حوزه منابع طبیعی مورد تاکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس زا راعی
۲۰:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
با سلام اینجانب در شهرستان مهر ۳.هکتا ر زمین کشا ورزی بیش از ۵۰ سال است دارم جانباز هستم تا حالا هیچ ملکی ندارم همکاری کنید متشکرم
آخرین اخبار