مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت : پیگیر معافیت مناطق زلزله‌زده از پرداخت هزینه مصرفی برق مشترکان زلزله‌زده از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ هستیم.

پرداخت هزینه مصرفی برق مشترکان زلزله‌زده به کجا رسید؟به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت : درصدد هستیم تا موافقت دولت را با درخواست معافیت مناطق زلزله‌زده از پرداخت هزینه مصرفی برق مشترکان اخذ کرده و آن را اجرا کنیم.

او گفت : این درخواست مردم در صورت اجرا، خدمت بسیار بزرگی از سوی دولت تدبیر و امید به زلزله زدگان خواهد بود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه افزود: بعد از ایام تاسوعا و عاشورا انشعابات مشترکان در سرپل ذهاب ساماندهی می‌شود و کسانی که خواستار انشعاب هستند برای خرید اشتراک به اداره برق شهرستان مراجعه کرده و درخواست خود را ارایه کنند تا برابر مقررات درخواست آن‌ها رسیدگی شود.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: یکی از مشکلات حوزه برق شهرستان رفع مشکلات برق رسانی به تعدادی از ساکنان روستای برآفتاب گلین بود که تصمیمات لازم اتخاذ و قول مساعد داده شد.

محبت جمالی نیا افزود: تصمیم بر آن شد تعویض سیم‌های برق شهرستان به سیم خود نگهدار جدید برای جلوگیری از قطع شدن برق شهرستان در اثر اتفاقات و حوادث و همچنین سرقت سیم‌های برق انجام شود.

او از پیگیری و اجرایی شدن معافیت سه ساله هزینه‌های برق مشترکان زلزله زده خبر داد و گفت: از هفته آینده موضوع ساماندهی انشعابات برقی در دستور کار شهرستان قرار خواهد گرفت و به جز مستاجران تخریبی تمام انشعابات غیرمجاز قطع خواهد شد.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: شهرستان در حال حرکت برای رسیدن به استاندارد‌های لازم در زمینه مصرف بهینه برق و جلوگیری از هدر رفتن انرژی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.