دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: مردم بدانند راه‌حل بیماری کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیست، بلکه در پیشگیری و مبتلا نشدن است.

دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

او بابیان اینکه اکنون ۱۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۷ نفر کرونا داشته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: یک نفر با ۹۳ سال سن روز شنبه فوت‌شده که آزمایش کرونای او امروز مثبت اعلام‌شده است.


بیشتر بخوانید

بوشهری‌ها با رعایت دستورهای بهداشتی، مدافعان سلامت را به ادامه خدمت امیدوار کردند


 کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۲ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۱ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

او بیان کرد: در این شرایط که با خستگی مداوم نیروهای درمان ناشی از کار شبانه‌روزی در ۶ ماه گذشته روبه‌رو هستیم، مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی میزان ابتلا به بیماری را کاهش دهند، زیرا تنها از این طریق می‌توان به مدافعان جبهه سلامت کمک کرد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: در این شرایط مردم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع‌ها، بازار و میهمانی‌ها تلاش کنند از میزان انتقال ویروس کرونا جلوگیری شود.

کشمیری گفت: مردم باید بدانند راه‌حل بیماری کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیست بلکه در پیشگیری و مبتلا نشدن است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.