دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون هفت هزار و ۲۵۲ نفر در استان به علت ابتلا به این بیماری در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که نزدیک به ۹۶ درصدشان مرخص شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هفت هزار و ۲۵۲ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که از این تعداد ۶ هزار و  ۹۵۵ نفر یعنی نزدیک به ۹۶ درصد ترخیص شده‌اند.

او افزود: اکنون ۲۹۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۱۷۴ نفرشان به طور قطع کرونا دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و ۵۵ نفر هم با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد، ۳۲  نفر مبتلا به کرونا بودند.


بیشتر بخوانید


کشمیری عنوان کرد: یک نفر چهارشنبه و یک نفر هم پنجشنبه بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند که یکی ۳۷ ساله بود و دیگری ۸۲ سال داشت.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۰ نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، گفت: از این تعد‌اد  ۱۸ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

بوشهر همچنان در وضعیت هشدار

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز باز هم بوشهر را در وضعیت هشدار عنوان کرد.

به گفته سیماسادات لاری، استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.