مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان همدان از واگذاری خدمات الکترونیکی به دفاتر اسناد رسمی از آغاز هفته دولت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پیر هادی، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان همدان گفت: با هدف تسریع در ارائه خدمات به مردم  واگذاری خدمات الکترونیکی به دفاتر اسناد رسمی را همزمان با هفته دولت آغاز می کنیم . 

 او از صاحبان اسناد دفترچه‌ای خواست هر چه سریعتر برای دریافت سند تک برگ به این اداره کل مراجعه کنند چرا که  بر اساس قانون از ابتدای امسال به صاحبان اسناد دفتر چه ای خدمتی ارائه نخواهد شد.

پیرهادی افزود: با هدف سرعت بخشیدن در ارائه خدمات ، از این هفته همه خدمات مربوط به ثبت اسناد و املاک از طریق دفاتر اسناد رسمی  انجام می شود  و مردم می‌توانند خدمات تکمیلی را در صورت نیاز از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان دریافت کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.