رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: نظارت بر عملکرد حوزه‌های قضایی استان جهت جلب رضایت مردم و ارتقاء جایگاه دستگاه قضایی خوزستان با جدیت، قاطعیت و مستمر انجام خواهد شد.

  حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نظارت جدی بر عملکرد حوزه‌های قضایی استان جهت جلب رضایت مردم و ارتقای جایگاه دستگاه قضایی بسیار مهم است و رؤسای دادگستری و دادستان‌های  ضمن پیگیری رفع نواقص، نظارت دقیق  بر تعداد ورودی، مانده شعب  و مجموعه‌های تحت امر خود داشته باشند.

اوافزود: همکاران قضایی و اداری با تلاش‌های مضاعف و جهادگونه باید در کاهش اطاله دادرسی، تسریع رسیدگی به پرونده‌ها همراه با دقت نظر، صدور آرا متقن، تکریم ارباب رجوع که مطالبه به حق مردم است در تحقق این اهداف مهم گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی بیان داشت: رؤسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان باید با انجام برنامه‌ریزی فوری و دقیق نسبت به مختومه نمودن پرونده‌های معوق و مسن اقدام نمایند.

رئیس دستگاه قضایی خوزستان اعمال سیاست‌های تشویقی را از اقدامات مؤثر به منظور دستیابی به آمار مطلوب در عملکرد و بهبود بهره وری دستگاه قضایی خوزستان بر شمرد و تصریح کرد: از شعباتی که واقعا در رسیدگی به پرونده‌ها بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی و به منظور دستیابی به اهداف پیش بینی شده در برنامه‌های مدون، عملکرد مطلوب و خوبی داشته باشند حتما مورد تشویق معنوی و مادی قرار می‌گیرند و با شعب کم کار و ضعیف وفق مقررات بخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار