الخلیفی، بازنده اصلی لیگ قهرمانان اروپا

مالک قطری باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه با وجود خرج‌های کلان، بازنده اصلی رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا لقب گرفته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پاریس سن ژرمن فرانسه که مالکش ناصر الخلیفی قطری است،   حدود ۱.۳ میلیارد یورو برای دستیابی به رویای فتح  لیگ قهرمانان اروپا هزینه کرده است، اما در نهایت این تیم شب گذشته برابر بایرن مونیخ آلمان در فینال این مسابقات شکست خورد.

الخلیفی از زمان به دست آوردن مالکیت باشگاه پاری سن ژرمن در سال ۲۰۱۱، با وجود هزینه‌های هنگفت برای کسب عنوان قهرمانی در اروپا تنها تیمش  موفق شده است برای چند سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ فرانسه را به دست آورد و رویای لیگ قهرمانان اروپا هنوز دور از دسترس است.

زلاتان ابراهیموویچ، دیوید بکهام، تیاگو سیلوا و مارکو وراتی جزو گرانقیمت‌ترین بازیکنان تیم پاری سن ژرمن در روز‌های اول ریاست الخلیفی بودند. الخلیفی دست از خرید بازیکنان گرانقیمت برنداشت و نیمار جونیور را با ۲۲۲ میلیون یورو و کیلیان امباپه را با ۱۸۰ میلیون دلار به پاری سن ژرمن آورد، اما همچنان این تیم با بازیکنان گرانقیمتی مانند این ۲ بازیکن نتوانسته است عنوان لیگ قهرمانان اروپا را تصاحب کند.  

رویای قهرمانی UCL برای الخلیفی شب گذشته باز هم به  کابوس تبدیل شد و این بار بایرن مونیخ رویای الخلیفی را از بین برد. با هزینه ۱.۳ میلیارد یورویی و حضور ستارگان برتر فوتبال جهان در جمع پاریسی‌ها باید دید الخلیفی از صرف هزینه‌های گزاف برای خرید بازیکنان دست می‌کشد یا خیر.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار