تمجید سرمربی بایرن مونیخ از کار گروهی باواریایی‌ها

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از پیروزی تیمش برابر پاری سن ژرمن درباره این بازی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال بایرن مونیخ بامداد امروز (دوشنبه) در فینال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر پاری سن ژرمن را شکست داد و فاتح این رقابت‌ها شد.

هانس دیتر فلیک سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی برابر پاری سن ژرمن، بازی بی نقص شاگردانش در فاز دفاعی و کار گروهی آن‌ها را علت اصلی قهرمانی تیمش دانست.

او گفت: بازی از سرعت بالایی برخوردار بود و هر ۲ تیم موقعیت‌های گلزنی ایجاد کردند. بهترین دروازه بان جهان یعنی مانوئل نویر برای ما بازی می‌کند او در بعضی از لحظه‌ها با عکس العمل‌های خود ما را در بازی نگه داشت. ما خیلی خوب بازی کردیم، اگر چه بسیاری از خود می‌پرسیدند که بایرن چگونه می‌خواهد در مقابل حریفی با چنین خط حمله برجسته‌ای دفاع کند، فکر می‌کنم ما در این زمینه کار بزرگی انجام داده ایم.

فلیک گفت: ما برای حریف دردسر‌های زیادی ایجاد کردیم. بازیکنانم تا آخرین دقیقه بازی در دفاع شگفت انگیز کار کردند. بازی تیمی امروز در بالاترین سطح قرار داشت. شاهد بودید که تا دقیقه ۹۲ چطور در فاز دفاعی کار کردیم، دیدید که چطور لواندوفسکی توپ را تعقیب می‌کرد. تیم فوق العاده بود. این پیروزی نتیجه عملکرد تیمی بود.

فلیک درباره کینگزلی کومان زننده تک گل بازی نیز گفت: شاید بتوان گفت کومان سرانجام در این فصل از زیر سایه فرانک ریبری و آرین روبن بیرون آمد. او بسیار با استعداد است. او امروز نشان داد که می‌تواند گل هم به ثمر برساند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار