صدا و سیمای خراسان رضوی همزمان با ایام محرم ویژه برنامه‌های متعددی را برای گرامیداشت هفته دولت تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ویژه برنامه تلویزیونی "شب شرقی "به تهیه کنندگی سیدحسین خدادایان در هفته دولت باحضورحسن جعفری معاون سیاسی امنیتی استاندارو ارتباط تلفنی با سایرمسئولین به ارائه خدمات و عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های استان می‌پردازد. از آیتم‌های این برنامه می‌توان به گزارش و تلفن‌های مردمی و ارتباط تلفنی با مسئولین استانی اشاره کرد.

برنامه"صبح خراسانی"به تهیه کنندگی محسن وکیلی در ایام هفته دولت هر روز از ساعت ۸ صبح به مدت ۵۰ دقیقه باحضورمدیران کل دستگاه‌های اجرایی مهمان مخاطبان شبکه استانی خواهد بودوبه بیان دستاورد‌های دولت می‌پردازند.

برنامه "اشاره"به تهیه کنندگی آرش رهبر با حضورمهندس رزم حسینی استاندارخراسان رضوی و معاونین وی به تشریح خدمات دولت و ویژگی‌های مثلث اقتصادی و معین‌های اقتصادی درشهرستان‌های مختلف می‌پردازد.

همچنین معاونت سیما باتولیدوپخش کلیپ‌های مختلف در خصوص شهیدان باهنر و رجایی، زیرنویس، وله مناسبتی ویزه هفته دولت تلاش و خدمات دولت مردان و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان را به تصویر می‌کشد.

صدای خراسان رضوی در هفته دولت برنامه‌ای به عنوان ره آورد پخش خواهد کرد که ویزگی این برنامه شنیدن صدای مردم شهرستان‌ها درکنار توجه به دستاورد‌های شهرستانی دولت می‌باشد. برنامه مردم و مسئولان در یک قسمت با حضور فرماندارو مسئولین به مدت ۶۰ دقیقه پخش می‌شود این برنامه ساعت ۱۳ شروع و ساعت ۱۴ به پایان می‌رسد. برنامه مردم و مسئولان به تهیه کنندگی محمد کمالی و گویندگی محمد قاسمی اجرا می‌شود. پخش تلفن مردمی پاسخگویی گزارش موسیقی واطلاعات راجع به موضوع برنامه از آیتم‌های برنامه مردم و مسئولان است.

آیتم‌های برنامه ما می‌توانیم شامل گزارش حضور کارشناس و معرفی کار آفرین‌ها می‌باشد واز ساعت ۱۳ تا ۱۳:۵۵ پخش میشود. همچین برنامه شبا هنگام نیز در ۶ قسمت که هر قسمت به مدت ۶۰دقیقه از ساعت ۲۱ به تهیه کنندگی محمدرضاغوث تهیه وپخش می‌شود همچنین سایر برنامه‌های روتین رادیو از قبیل پرس وجو، دهکده، کرمانجی، قرار انقلاب، شب‌های محرم و صبح بخیرخراسان با حضور مسئولین استان به صورت زنده وضبطی در کنار سایربرنامه‌های تامینی به دستاورد‌ها و عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های استان می‌پردازد.

معاونت اطلاعات و اخبار خراسان رضوی ضمن تولیدوپخش گزارش‌هایی ویژه درمورد کرونا عملکرد دستگاه‌های اجرایی در دوران شیوع کرونا.

افتتاح طرح‌های مهم هفته دولت همچنین مثلث توسعه، نماد توسعه استان، معین‌های اقتصادی محرک توسعه، کلینیک‌های کسب و کار، رونق صنایع کوچک و متوسط، کارآفرینان برتر، پوشش کامل افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی را در دستور کار قرار داده و طبق پیش بینی، خبر و گزارش‌های مختلفی در این هفته به فراخور موضوع تولید و پخش خواهد کرد.

فضای مجازی صداوسیمای خراسان رضوی نیز ویژه هفته دولت تولید و انتشار بیش از ۲۵۰ متن، خبر و گزارش - تولید ۱۰ عکس نوشت و پوستر، ۱۰ اینفوگرافی ۴ گیف، ۴ استیکر، ۲ مستند مصاحبه محور، ۸ پادکست، ۱ نماهنگ و بازتولید ۲۰ ویدیوی کوتاه درموضوعات مختلف از جمله اطلاع رسانی و انعکاس اقدامات و خدمات دولتمردان در هفته دولت به انتشار می‌پردازد.
 
انتهای پیام//ز.ق
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.