مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: تشکیل دبیرخانه و قرارگاه رسانه‌ای می تواند درایجاد محتوا برای گسترش بیانیه گام دوم انقلاب کمک کند.

قرارگاه رسانه ای، عامل گسترش بیانیه گام دوم انقلاببه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: بیانیه گام دوم، فرهنگی و اجتماعی است؛ در ۴۰ سالگی انقلاب مقام معظم رهبری با هفت سر فصل جزئیات بیانیه گام دوم انقلاب را عنوان کردند.

در این جلسه نصرپور به صورت خلاصه اهداف کلان این بیانیه را قرائت کرد و در ادامه گزارش عملکرد صداوسیمای استان در بخش‌های صداوسیما که به صورت منسجم برای تولید برنامه در صداوسیما، موشن گرافیک و گزارش‌هایی با محتوای فرمایشات مقام معظم رهبری اقدام، تولید و در دستور کار قرارگرفته است.
 

عملکرد صدا و سیما خراسان رضوی مطلوب بود


حجت الاسلام والمسلمین سلطانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: با توجه به این که مشهد، پایتخت معنوی ایران و دومین شهر بزرگ ایران است، عملکرد صداوسیمای خراسان رضوی در پوشش مراسم و راهپیمایی‌های استانی و تولید محتوا در قالب بیانیه گام دوم مطلوب بوده و به صورت ویژه پرداخته شده است.

او تصریح کرد: امیدواریم امسال با اجرای بیش از پیش نمایشگاه‌های دستاورد‌های اقتصادمقاومتی در راستای بیانیه گام دوم در ۴۰ سال گذشته نسبت به معرفی و آشنایی مردم با این دستاورد اقدام شایسته شود.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: با توجه به تلاش‌های دشمن در این ۴۰ سال انقلاب اسلامی از جنگ رو در رو تا جنگ نرم برای نابودی نظام جمهوری اسلامی، بیانیه گام دوم راهنمای مسیرماست وامیدواریم در سایه پر مهر حضرت رضا (ع) و با کمک ایشان دهه مبارک فجر را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.