همزمان با نخستین روز از هفته دولت، از ۱۸ طرح مختلف در شهرستان کیار بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید صالحی سرپرست فرمانداری کیار گفت: ۱۸ طرح عمرانی، زیرساختی، آموزشی و تولیدی امروز یکشنبه همزمان با نخستین روز از هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولان استان چهارمحال و بختیاری در این شهرستان افتتاح شد.

او افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۸۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.


بیشتر بخوانید


صالحی اضافه کرد: این تعداد طرح از سوی هشت دستگاه اجرایی با شش نوع کاربری صنعتی، آموزشی، زیرساختی، کشاورزی، دامپروری و فرهنگی ایجاد شده است.

او، بیشترین طرح‌های افتتاحی این شهرستان را مربوط به شرکت توزیع نیروی برق با هفت طرح عنوان و اضافه کرد: احداث پست و بهینه سازی شبکه خیابان معلم و دانش‌آموز گهرو، جابجایی شبکه‌های در مسیر عبور شهری ناغان، اصلاح شبکه حادثه‌دیده باجگیران، نصب پایه‌های چدنی و تعمییرات فیدر (کابل‌های برق فشار قوی) دو و شش ناغان و جابجایی ترانس و رفع حریم روستایی کرچ از جمله این طرح‌ها است.

صالحی گفت: آبیاری بارانی شهر گهرو در یک هزار و ۵۰۴ هکتار، مرمت و لایروبی قنات به طول ۲۰۰ متر، طرح تیپ روستای امیرآباد به وسعت ۲۰ هکتار، اجرای سامانه نوین آبیاری و پرورش گاوشیری از طرح‌های جهاد کشاورزی شهرستان به شمار می‌رود.

او افزود: مدرسه خیری سرتنگ محمودی، اجرای طرح هادی دوپلان، تولید رشته غذایی، اجرا و احداث سازه‌های بند خاکی قلعه تک، گلزار شهدای روستای سلم، روکش آسفالت گشنیزجان به خیرآباد از دیگر طرح‌های افتتاحی هفته دولت شهرستان است.

صالحی همچنین از آغاز عملیات اجرایی سه طرح زیرساختی در این شهرستان خبر داد و گفت: جابجایی شبکه و رفع خطر شبکه مسکن مهر شلمزار، جابجایی شبکه و رفع حریم نقاط حادثه‌ساز کیار مشایخ و بهسازی و ایمن‌سازی محور شهرکرد، ناغان به ایذه حدفاصل شلمزار و گهرو از جمله این طرح‌ها است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار