طی هفت سال گذشته، سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی خدماتی در شهرستان کیار اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین بهره برداری از طرح‌های شهرستان کیار گفت: طی هفت سال گذشته سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح با کاربری‌های مختلف در شهرستان کیار بهره برداری شده است.

او افزود: این طرح‌ها در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، آموزشی، فرهنگی، زیرساختی و راه‌ها منشأ خدمات بسیاری در شهرستان بوده و تلاش می‌شود تا پایان دولت طرح‌های مهم این شهرستان تکمیل و به مردم ارائه شود.


بیشتر بخوانید


مردانی بازگشایی تونل زره را از مهمترین طرح‌های شهرستان کیار اعلام و اضافه کرد: در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح درنظر گرفته شد که هم اکنون پیمانکار طرح مشخص و عملیات اجرایی را آغاز کرده و امید است این طرح در دهه فجر به بهره‎برداری برسد.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصت مغتنمی برای تبیین دستاورد‌های نظام و خدمات دولت دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون منشأ خدمات بسیاری برای مردم بوده است و به ویژه در سال‌های گذشته با تشدید تحریم‌ها این خدمات هیچگاه متوقف نشد.

مردانی ادامه داد: اعمال تحریم‌های ظالمانه به دنبال خروج آمریکا از برجام شرایط بسیار سختی را برای دولت و ملت ایجاد کرد، اما هیچگاه مانع تداوم راه کشور نشد و مصداق آن بهره‎برداری از طرح‌های هفته دولت در سراسر کشور و استان است.

او افزود: با وجود همه تنگنا‌های اعتباری امروز شهرستان کیار به کارگاه بزرگ سازندگی در حوزه راه و حمل و نقل تبدیل شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار