۴ هزار نفر از خدمات کرونایی هلال احمری ها در ۱۰ هیئت مذهبی شهرستان کرج بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سید فتح الله هاشم نژاد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج با اشاره به شیوع ویروس کرونا و دستور العمل‌های بهداشتی ارسال شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای برگزاری هیئت‌های مذهبی، گفت: اعضای جمعیت هلال احمر کرج طی ۳ شب گذشته در قالب گرو‌های پنج نفره با هماهنگی مسئولان هیئت‌های مذهبی نکات بهداشتی را در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا در هیئات کنترل و نسبت به سنجش تب حدود ۴۰۰۰ نفر از عزاداران حسینی و استقرار آمبولانس و پوشش امدادی هیئت لواء حیدر کرار سپاه ناحیه امام حسین (ع) اقدام کردند.

او افزود: اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان کرج در کنار مدیران و دست اندرکاران هیئت های مذهبی با حضور در ۱۰ هیئت سطح شهرستان در ۱۳ شب اول ماه محرم بر اجرای صحیح دستورالعمل‌های مقابله با شیوع بیماری کرونا در این مراسم نظارت می‌کنند.

هاشم نژاد گفت: این نظارت‌ها در راستای اجرای طرح نذر سلامت با عنوان خادمان حسینی هلال انجام می‌شود و اعضا ضمن انجام تب سنجی نسبت به ارائه آموزش و ترویج رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و رعایت بهداشت و ... می پردازند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.