متقی گفت: ۸۴ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار با سرمایه‌گذاری بیش از یک‌هزار و ۷۷ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید متقی سرپرست فرمانداری گرمسار با اشاره به افتتاح ۶۹ طرح با اعتبار بیش از ۸۳۶ میلیارد ریال در شهرستان گرمسار  گفت: ۶۰ طرح از مجموع طرح‌های آماده افتتاح در شهرستان گرمسار به مناسبت هفته دولت مربوط به طرح‌های عمرانی است.

او افزود: ساخت ۶۰ طرح عمرانی به وسیله ۱۴ دستگاه اجرایی شهرستان گرمسار انجام شد که بیشترین تعداد طرح‌های افتتاحی عمرانی مربوط به دهیاری‌ها با ۲۳ و سپس توزیع نیروی برق با هفت طرح است.

متقی ابراز داشت: طرح‌های آماده افتتاح گرمسار در هفته دولت امسال در حوزه‌های آب، آب و فاضلاب، کشاورزی، آبخیزداری، برق، شهرداری‌ها، روستایی و ورزشی است.

سرپرست فرمانداری گرمسار بیان کرد: افتتاح ۹ طرح اقتصادی در شهرستان گرمسار به مناسبت هفته دولت توسط ۲ دستگاه اجرایی شامل صنعت و معدن با پنج طرح و جهادکشاورزی با چهار طرح، زمینه اشتغال ۲۱۴ نفر را فراهم کرد.

او تصریح کرد: از مجموع ۶۹ طرح عمرانی و اقتصادی آماده بهره‌برداری در این شهرستان، ۴۹ طرح در گرمسار و بخش مرکزی و ۲۰ طرح در شهر ایوانکی است.

متقی یادآور شد: اعتبار طرح‌های افتتاحی در شهرستان گرمسار به مناسبت هفته دولت نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشت.

سرپرست فرمانداری گرمسار با بیان اینکه از مجموع ۶۹ طرح آماده بهره‌برداری شهرستان گرمسار، ۳۷ طرح در حوزه روستایی است افزود: آبخیزداری، بیابان‌زدایی، سیستم‌های نوین آبیاری و گلخانه از طرح‌های شاخص آماده افتتاح در این بخش است.

او افزود: عملیات اجرایی ۱۵ طرح با اعتبار ۲۴۱ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان گرمسار آغاز می‌شود.

سرپرست فرمانداری گرمسار گفت: عملیات اجرایی ۱۳ طرح در گرمسار و ۲ طرح در ایوانکی آغاز می‌شود که پنج طرح مربوط به بخش روستایی این شهرستان است.

دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.