فرماندار سمنان گفت: ۱۰۸ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۳۴۴ میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید عباس دانایی فرماندار سمنان گفت: ۱۰۰ طرح از مجموع ۱۰۸ طرح آماده افتتاح در شهرستان سمنان به مناسبت هفته دولت مربوط به طرح‌های عمرانی است که ۷۰۷ میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال برای افتتاح آن‌ها هزینه شده است.

او بیان کرد: ساخت ۱۰۰ طرح عمرانی به وسیله ۱۹ دستگاه اجرایی شهرستان سمنان انجام شد.

دانایی اظهار داشت: هشت طرح آماده افتتاح سمنان در هفته دولت امسال مربوط به طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری است که به وسیله چهار دستگاه اجرایی به سرانجام رسیده است.

فرماندار سمنان تصریح کرد: ۶۳۷ میلیارد ریال برای افتتاح هشت طرح اقتصادی در شهرستان سمنان به مناسبت هفته دولت هزینه و زمینه اشتغال ۷۲ نفر فراهم شد.

او ابراز داشت: از مجموع هشت طرح اقتصادی آماده بهره برداری در این شهرستان سه طرح مربوط به بخش صنعت، سه طرح مربوط به جهاد کشاورزی، یک طرح مربوط به حوزه میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و یک طرح مربوط به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی است.

دانایی گفت: طرح‌های عمرانی آماده افتتاح در شهرستان سمنان به مناسبت هفته دولت در زمینه‌های مختلف مانند آب‌رسانی، کشاورزی، نوسازی مدارس، شهرداری و اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری، است.

فرماندار سمنان عملیات اجرایی ۱۷ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۲۰۸ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان سمنان آغاز می‌شود.

او بیان کرد: افتتاح ایستگاه آتش نشانی در منطقه محلات، افتتاح واحد تولیدی مزرعه مرغ تخم گذار با ظرفیت ۶۰ هزار قطعه و افتتاح واحد تولید کره بادام زمینی از جمله طرح‌های مهم آماده افتتاح این شهرستان در هفته دولت امسال است.

دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نامگذاری شده است.

یک‌هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان طرح در حوزه‌ها و شهرستان‌های مختلف استان سمنان هفته دولت امسال بهره‌برداری، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.