مدیر توزیع برق شهرستان آرادان گفت: ۶ طرح عمرانی برق‌رسانی در شهرستان آرادان بهره برداری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رحمان اشرفی مدیر توزیع برق شهرستان آرادان  گفت: به مناسبت هفته دولت امسال، ۶ طرح عمرانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان آرادان، با مبلغ ۶ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

او افزود: طرح‌های قابل افتتاح این مدیریت هفته دولت امسال به منظور اصلاح شبکه‌ها و تامین برق متقاضیان جدید به بهره برداری خواهد رسید.

اشرفی  بیان کرد: ۲ طرح بهینه سازی ۲ هزار و ۱۹۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی روستای کندقلی خان، ده نمک و ماشین خانه با ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال، از طرح‌های قابل افتتاح توزیع برق آرادان است.

مدیر توزیع برق شهرستان آرادان  با اشاره به این که طرح اصلاح ۵۲۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی در آرادان با ۹۰۰ میلیون ریال بهره برداری می‌شود اضافه کرد: طرح احداث یک هـزار و ۷۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و یک دستگاه ترانس به منظور تامین برق متقاضیان با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، به عنوان یکی دیگر از طرح‌های آماده افتتاح در این شهرستان به شمار می‌رود.

او با بیان این که طرح بهسازی ۲ هزار متر شبکه روشنایی معـابر بلوار آزادگان با ۴۵۰ میلیـون ریـال اعتبار افتتاح می‌شود تصریح کرد: طرح تبدیل یکهزار و ۷۰۰ متر شبکه سیمی در خیابان‌های سرآسیاب، شهیدان سعیدی، پازوکی و تندگویان به کابل خودنگهدار با هزینه یک میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال، طرح دیگری است که به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.