مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت: ۲۰ طرح عمرانی برق رسانی با اعتبار ۷۷ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، جمال فرخ زاده مدیرتوزیع برق شهرستان شاهرود با بیان اینکه طرح احداث ۱۲ پست هوایی به ظرفیت ۲ هزار و ۳۷۵ کیلوولت آمپر در منـاطق مختلـف شهرستان با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید، گفت: طرح کابل کشی زمینی فشار متوسط به طول ۸۰۰ متر به منظور تامین برق پست زمینی ارگ بسطام با هزینه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هفتـه دولت امسـال افتتاح خواهد شد.

او به احداث و بهسازی سه هزار و ۲۵۸ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیـف و نصب ۱۰ ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت ۶۹۵ کیلوولت آمپر به مبلغ ۲۳ میـلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال اشاره کرد و افزود: طرح بهینه سازی ۱۱ دستگاه پست هوایی توزیع برق با هزینه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، از طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با بیان اینکه طرح نصب ۲۰ دستگاه تابلو هوشمند قابل قطع و وصل از راه دور مشترکان چاه آب کشاورزی با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود، ابراز داشت: برقراری ۱۰ هزار و ۴۲۷ متر شبکه توزیع برق به مبلغ ۲۲ میلیـارد و ۲۹۰ میلیـون ریـال در قالب پنج طرح از دیگـر طرح‌های قابـل بهره برداری مربوط به این شهرستان هستند.

فرخ زاده از افتتاح سه طرح روشنایی معابر با هـزینه پنـج میلیـارد و ۶۲۰ میلیون ریـال خبر داد و تصریح کرد: نصـب سـه دستگاه " سکسیونـر " کنتـرل از راه دور بـر روی فیـدر‌های خارتوران بیارجمنـد و چهل دختر سه طرحی هستند که برای آن‌ها ۲ میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال هزینه شده است.

او افزود: تبدیل ۴۵۰ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در خیـابان امام رضـا (ع) شاهرود و روستـای زرگر با هزینه یک میلیارد و ۴۲۶میلیون ریال هم آماده بهره برداری هستند .

فرخ زاده بیان کرد: طرح اصلاح و جابجایی یک هزار و ۹۸۹ متر شبکه فشار متوسط ورودی روستای میقان به مبلغ یک میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریـال از دیگر طرح‌های قابل افتتاح به شمار می‌روند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.