مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: ۵۹ طرح آب و فاضلاب در هفته دولت با اعتبار ۸۶۳ میلیارد ریال در استان سمنان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: ۵۴ طرح آب‌رسانی و خدمات دفع فاضلاب با ۷۷۳ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت امسال در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: اصلاح شبکه آب، احداث مخازن ذخیره آب آشامیدنی، توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب، حفر و تجهیز چاه آب آشامیدنی، توسعه شبکه آب و احداث تصفیه خانه فاضلاب از جمله طرح‌های آماده بهره‌برداری در هفته دولت امسال است.

طاهری  بیان کرد: ۲۱ هزار و ۲۰۰ متر اصلاح شبکه آب با اعتبار بالغ بر ۵۶ میلیون ریال، احداث تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت چهار هزار و ۷۰۰ متر مکعب در شبانه‌روز با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال، احداث مخازن ذخیره آب آشامیدنی با حجم هشت هزار و ۶۶۰ متر مکعب از جمله طرح‌های آماده افتتاح  در هفته دولت امسال است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: نصب ۳ هزار و ۲۶۶ انشعاب آب، حفر و تجهیز چهار حلقه چاه، نصب ۲ هزار و ۲۶۰ انشعاب فاضلاب، تامین آب آشامیدنی برای ۱۹ روستا و تعویض یک هزار و ۳۰۰ دستگاه کنتور‌های خراب از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری در هفته دولت سال جاری است.

او ابراز داشت: استانداردسازی ۷۴۰ فقره انشعابات آب و بازسازی ۱۰ شبکه و خطوط انتقال آب و تاسیسات آبرسانی از دیگر طرح‌هایی است که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

طاهری ابراز داشت : پنج طرح آب و فاضلاب با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبار‌های سال جاری در هفته دولت امسال در  استان سمنان کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان ادامه داد: حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب شرب در روستای کهن‌آباد شهرستان آرادان، اصلاح و توسعه شبکه و اجرای خط انتقال و تاسیسات آب و احداث مخزن ذخیره آب از جمله طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن هفته دولت امسال آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.