فرماندار ساوه گفت: عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه بزودی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، علی میرزایی فرماندار شهرستان ساوه در مراسم قدردانی روز پزشک با تاکید بر ضرورت توسعه زیر ساخت‌های درمانی در شهرستان ساوه گفت: بزودی عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در ساوه آغاز خواهد شد.

میرزایی افزود: امیدواریم بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی ساوه ظرف مدت ۳۶ ماه آینده احداث و به بهره برداری برسد تا بخش از نیاز‌های درمانی شهروندان و کادر درمانی مرتفع شود.

او با قدر دانی از مجاهدت‌های کادر درمانی و پزشکان در طول مدت شیوع بیماری کرونا اضافه کرد: مردم هیچگاه تلاش‌ها و ایثارگری‌های صورت گرفته را در سنگر درمانی فراموش نخواهند کرد و همواره قدرشناس زحمات شما هستند.

در این دیدار پزشکان هم به بیان مسایل و دغدغه‌های خود در زمینه‌های مختلف پرداختند که قرار شد در جلسه‌ای با حضور نماینده ساوه و زرندیه و پزشکان مشکلات طرح و با ارایه راهکار‌های عملی، پیگیری و رفع شود.

فرماندار شهرستان ساوه به همراه فرمانده سپاه ساوه، به مناسبت روز پزشک و هفته دولت با حضور در بیمارستان‌های این شهر با اهدا شاخه گل از تلاش‌های پزشکان و کادر درمانی قدر دانی کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.