مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش میزان خرید تضمینی گندم در استان، گفت : تاکنون ۹۴ درصد مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است.

افزایش میزان خرید تضمینی گندم در کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ماشاالله ارویسی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ۵۵۵ هزار و ۵۱۹ تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده، گفت : بیش از ۵۱۷ هزار تن از این میزان به صورت خرید تضمینی و با قیمت هر کیلوگرم ۲۵۰۰ تومان از کشاورزان خریداری شده و بیش از ۳۸ هزار تن دیگر هم به صورت خرید توافقی توسط کارخانه‌های ماکارونی و با قیمت ۱۰ درصد بیشتر از قیمت خرید تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

او با اشاره به افزایش خرید گندم از کشاورزان استان نسبت به پارسال گفت : امسال تاکنون ۱۶ هزار تن گندم بیش از مدت مشابه سال گذشته از کشاورزان گندمکار استان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال اتفاق خوبی در خصوص پرداخت مطالبت گندمکاران افتاده، افزود: تاکنون ۹۴ درصد مطالبات گندمکاران استان معادل بالغ بر ۱۲۵۸ میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان به حساب کشاورزان واریز شده است.

ارویسی ادامه داد: تمام کشاورزانی که تا ۱۴ مرداد گندم خود را به مراکز خرید تضمینی تحویل داده‌اند، مطالبات خود را دریافت کرده‌اند.

او با بیان اینکه امسال تلاش شده تا مطالبات گندمکاران ظرف ۱۰ روز پس از تحویل گندم در حسابشان باشد، گفت: در تلاش هستیم تا مابقی مطالبات گندم کاران هم سر وقت پرداخت شود.

او با بیان اینکه امسال ۵۸ مرکز کار خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه را بر عهده دارند، گفت: کار خرید تضمینی گندم در مراکز خرید استان تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.