آقازاده گفت: نهضت خانه سازی برای محرومین به برکت تفکر کنگره شهدا در استان مرکزی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در دیدار با جمعی از اعضای ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در سالگرد شروع فعالیت کنگره در فضای مجازی گفت: نهضت خانه سازی برای محرومین به برکت تفکر کنگره شهدا در استان مرکزی راه اندازی شد.

نهضت خانه سازی برای محرومین از برکات کنگره شهدا در استان مرکزی

آقازاده افزود: هدف گذاری ساخت یک هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در راستای فرهنگ خدمت رسانی کنگره شهدای استان مرکزی در حال انجام است که از این تعداد ۵۰۰ واحد آن برای ایتام است.

او اضافه کرد: راه افتادن نهضت خدمت رسانی در استان به برکت تفکر کنگره شهدای استان مرکزی ایجاد شد و به وضوح امروز می‌بینیم این خدمت رسانی‌ها در ابعاد مختلف ادامه دار هستند.

استاندار مرکزی بیان کرد: نهضت خانه سازی برای محرومین و، ولی نعمتان انقلاب در استان به برکت تفکر کنگره در استان راه اندازی شد و امسال هم با تاسی از فرهنگ خدمت رسانی کنگره شهدای استان برنامه ریزی‌هایی در این خصوص داشتیم.

او ادامه داد: یکی از فعالیت‌های در ذیل کنگره که با همت بسیج سازندگی و جهادگران اتفاق افتاد نهضت خدمت رسانی و محرومیت زدایی در استان بود که خدمات بسیار خوبی به آحاد مردم ارائه شد و حتی امروز شاهد ادامه این فعالیت‌ها در قالب رزمایش‌های خدمت رسانی هستیم که بسیار قابل تقدیر است.

آقازاده بیان کرد: در راستای تقویت فرهنگ ازدواج آسان و کمک به زوج‌های جوان جهیزیه‌هایی در نظر گرفته شده که در طی مراحل چندگانه در اختیار قرار می‌گیرد که یک مرحله ۱۵۰ تایی آن در دهه ولایت تقدیم زوج‌ها شد و این ادامه دار خواهد بود.

او تصریح کرد: همچنین سال گذشته تنها در یک مرحله ۶۲۰ جهیزیه همزمان با برگزاری کنگره شهدای استان در اختیار زوج‌ها قرار گرفت که تعداد آن تا پایان سال به حدود یک هزار جهیزیه رسید و امسال هم اینکار ادامه دار خواهد بود و این‌ها همه در راستای گرامیداشت یاد و خاطر امام بزرگوار و ۶۲۰۰ شهید والامقام استان انجام می‌شود و جا دارد از زحمات بسیج سازندگی تشکر کنیم.

استاندار مرکزی اظهار کرد: امروز هم با توجه به شرایطی که به واسطه کرونا ایجاد شده تهیه بسته‌های معیشتی و کمک به افراد آسیب دیده از کرونا در قالب رزمایش‌های کمک مومنانه و همدلی انجام می‌شود و این‌ها هم در راستای فرهنگ ارزشمند خدمت رسانی کنگره شهدای استان مرکزی است که به مردم ارائه می‌شود.

او تاکید کرد: ادامه فعالیت کانال‌های کنگره شهدا در فضای مجازی یک اقدام بسیار خوب و موثر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه راه ارزشمند کنگره شهدای استان مرکزی است که جا دارد از زحمات کلیه دوستانی که این امر مهم را انجام می‌دهند تقدیر کنیم.

آقازاده گفت: محتوای کانال‌های کنگره شهدا در فضای مجازی بسیار ارزشمند است و این باید روز به روز تقویت شود و جدای از اینکه در سطح استانی بپردازد به ابعاد ملی هم توجه داشته باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.