در همایشی از فعالان عرصه تبلیغ اجتماعی و جهاد روایت در ساوه قدر دانی شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت اول تیرماه سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی، همایشی به منظور تجلیل از فعالان عرصه تبلیغ اجتماعی و جهاد روایت با حضور اعضای کانون مداحان، روحانیون و مسئولان در اداره تبلیغات اسلامی ساوه برگزار و در پایان این همایش از فعالان این عرصه قدر دانی شد.

تجلیل از جهادگران روایت در ساوه

حجت الاسلام یعقوبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساوه  در این همایش با گرامیداشت سالروز تشکیل تبلیغات اسلامی در کشور گفت: در راستای برگزاری کنگره بزرگ تبلیغ در سال ۱۴۰۰، سلسله همایش‌های فرهنگی با محوریت تبلیغ برگزار می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به فعالیت ۱۶۰ هیات مذهبی افزود: حدودا ۱۳۰ نفر روحانی در سطح شهر و روستا‌های شهرستان ساوه کار تبلیغات دینی را انجام می‌دهند.

علی میرزایی فرماندار شهرستان ساوه هم در این جلسه گفت: امروز روحانیون در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارند و برای تربیت اسلامی نسل آینده، با استفاده از طرفیت‌های موجود، مجاهدت کرد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به منظور پرداختن به امر تبلیغات دینی در اول تیرماه ۱۳۶۰، نهادی با عنوان نهاد شورای عالی تبلیغات اسلامی ایجاد شد که این نهاد در ۱۴ فروردین ماه ۱۳۶۸، به فرمان حضرت امام خمینی (ره) به سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی تغییر نام داد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.