رئیس حوزه قضایی بهاباد گفت: ایمن سازی مزارع و آگاه سازی مردم در خصوص نگهداری درست از اموالشان، مهمترین مساله در پیشگیری از وقوع جرم است.

ایمن سازی مزارع گامی مهم برای جلوگیری از سرقتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا ایزدی رئیس حوزه قضایی بهاباد در کارگاه آموزشی جلوگیری از سرقت احشام و محصولات کشاورزی که با حضور جمعی از کشاورزان این شهرستان برگزار شد،گفت: کشاورزان سعی کنند، کارگران مورد اعتماد را در مزارع خود بکارگیرند و از آوردن افراد ناشناس و غیر قابل اطمینان به مزارع و محل‌های نگهداری احشام خودداری کنند.

او پایش تصویری را یکی از راهکار‌های جلوگیری از سرقت احشام و محصولات کشاورزی دانست و اظهار داشت: باید با همکاری کشاورزان و مسئولان، تجهیزات لازم به منظور پایش تصویری در مکان‌های مناسب نصب شود.

ایزدی استفاده از حصار و درب مناسب را از دیگر راه‌های جلوگیری از سرقت دانست و تصریح کرد: در صورتی که کشاورزان محترم، محل نگهداری احشام خود را با حصار و سقف مناسب، بسازند و از قفل و بند مناسب برای بستن در‌ها استفاده کنند مسلماً سرقت‌ها کمتر خواهد شد.

رئیس حوزه قضایی بهاباد هرگونه تلاش و هزینه برای جلوگیری از وقوع جرائم از جمله سرقت را بسیار ارزشمند و حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: پیشگیری از وقوع جرم همواره کم هزینه‌تر و آسان‌تر از اقدامات پس از وقوع جرم است و علاوه بر آن، تبعات اجتماعی ناشی از وقوع جرم نیز، تا مدت‌ها گریبان گیر جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.