نماینده، ولی فقیه در هرمزگان، توافقنامه امارات متحده عربی با اسرائیل را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده امام جمعه بندرعباس گفت: عادی سازی الحاق کرانه باختری رود اردن به سرزمین‌های اشغالی از اهداف توافقنامه امارات متحده عربی با اسرائیل است.

عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه امروز افزود:جریان مقاومت با این اقدام وسیع‌تر و مستحکم‌تر از قبل به راه خود ادامه می‌دهد و این توفقنامه موجب افزایش قدرت جریان مقاومت خواهد شد.

او گفت:هرچند پیش از این اقدام نیز برخی کشور‌های منطقه به صورت مخفیانه با اسرائیل ارتباط داشتند، ولی با این اقدام، پرده از چهره منافقان کنار رفت و دوست و دشمن قدس شریف مشخص شد.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود، به ادامه فعالیت قرارگاه مواسات و همدلی در ایام محرم اشاره کرد و افزود: مواسات و همدلی از توصیه‌های اکید اسلام است و در این شرایط خاص کرونایی نیز تمرین مؤثری برای آمادگی جامعه برای جامعه مهدوی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده همچنین به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و با تبریک این روز، آزادگان را مظهر شجاعت، ایثار و فداکاری دانست.

امام جمعه بندرعباس بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ایام محرم تاکید کرد و گفت: در این ایام، خطبا نیز باید اهمیت این موضوع را برای مردم تشریح و مردم نیز در این زمینه امر به معروف کنند.

اقامه نماز جمعه بندرعباس پس از چند ماه وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، امروز ازسرگرفته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.