نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: در برخی شهرستان‌های استان هرمزگان شامل حاجی آباد، بستک، بندرلنگه، بندرخمیر، سیریک، بشاگرد و بوموسی این هفته نماز جمعه اقامه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز در برخی شهرستان‌های استان هرمزگان، این هفته نماز جمعه در شهر‌های بندرعباس، جاسک، میناب، رودان، قشم، پارسیان و جزیره کیش اقامه نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: در شهرستان‌های حاجی آباد، بستک، بندرلنگه، بندرخمیر، سیریک، بشاگرد و بوموسی این هفته نماز جمعه با رعایت شیوه نامه بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقامه می‌شود.

او با بیان اینکه در شهرستان بندرعباس نیز از هفته آینده و همزمان با آغاز ماه محرم نماز جمعه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اقامه خواهد شد، گفت: افراد مسن از شرکت در نماز جمعه خودداری کنند.

حسین فرشیدی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز گفت:نماز گزاران شیوه نامه های بهداشتی و فاصله دو متری را رعایت کنند و حتما سجاده، مهر و کتب ادعیه شخصی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.