فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: محرم یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری و حماسه انسان‌های پاک دل و راست قامت است.

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندرماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت:  ماه محرم یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است و حماسه انسان‌های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند.

او بیان داشت: سیدالشهداء به عنوان کشتی نجات آدمیان معرفی شده است که هر کس به آن پناه بیاورد در امان است، بدون شک امروز ایستادگی و مقاومت در مقابل نظام سلطه و دشمنی‌های مستکبران و دشمنان متعصب و لجوج به واسطه برخواسته شدن انقلاب اسلامی ایران از فرهنگ عاشورایی و استواری جمهوری اسلامی بر همین اصل است.

بیرانوند افزود: اینک با قلبی مالامال از غم و اندوه، در سوگ سید و سالار شهیدان و  یاران با وفایش، فرا رسیدن ماه محرم الحرام را به پیشگاه آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و بر عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) خصوصاً مردم شهرستان بندر ماهشهر تسلیت و تعزیت عرض‌ می‌نمایم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: ماه محرم ، محرم99
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.