امام جمعه شهرستان اندیکا فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری شهادت امام حسین (ع) را تسلیت گفت.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکادر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: فرارسیدن ماه محرم، پیروزی خون بر شمشیر و ایام شهادت و سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را محضر همه شما و عموم محبان و دوستداران أهل بیت (علیهم السلام) تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

او بیان داشت: با تمسک به آموزه‌های عاشورا راه حق و حقیقت را تا پای جان ادامه خواهیم داد و تا زنده ایم در رکاب  رهبر انقلاب در مقابل همه دشمنان و یزیدیان زمان و استکبار جهانی خواهیم ایستاد و پرچم این نهضت حسینی را به دست صاحب اصلی آن، حضرت اباالصالح المهدی (عج) تحویل خواهیم داد.

حجت الاسلام موسوی افزود: از آحاد مردم و هیأت‌های مذهبی استدعا دارم با رعایت دقیق نکات بهداشتی برشور و شکوه مجالس عزاداری بیافزایید و مانع از گسترش این ویروس منحوس شوید.

امام جمعه اندیکا گفت: امام رضا فرمودند: بر مثل حسین (ع) باید گریه کنندگان بگریند، چون گریه بر او گناهان بزرگ را فرو می‌ریزد و  پدرم (امام موسی بن جعفر) زمانی که ماه محرم فرا می‌رسید خندان دیده نمی‌شد و اندوه شدید و حزن ایشان را فرا می‌گرفت و غم و عزا بر ایشان حاکم می‌گشت تا این که ۱۰ روز می‌گذشت. هنگامی که روز دهم ماه محرم می‌شد آن روز، روز مصیبت و حزن و گریه پدرم بود.  

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.