مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان گفت: شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد محدودیت‌های زیادی در جامعه شده و فعالان مذهبی باید برای حفظ جایگاه مساجد در فرهنگ اسلامی اقدام به راه اندازی پایگاه‌های مجازی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام احمدرضا باوقار، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان در مراسم گرامیداشت روز جهانی مساجد در هرمزگان (همایش پرچمداران محراب) گفت: مساجد به عنوان کانون روشنگری و هدایت جامعه نقش زیادی در فعالیت‌های اجتماعی جامعه دارند.

حجت الاسلام باوقار به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده در جامعه اشاره کرد و افزود: اجرای طرح هر مسجد یک پایگاه مجازی به حفظ جایگاه مساجد در فرهنگ اسلامی کمک زیادی خواهد کرد.

شیخ عبدالجلیل قتالی، مدیر مدرسه دینی اهل سنت بندرخمیر هم در مراسم گرامیداشت روز جهانی مساجد در هرمزگان گفت:مساجد مهمترین پایگاه‌های مردمی برای تبلیغ و گسترش دین اسلام در جهان هستند.

حجت الاسلام انصاری راد، مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز در همایش پرچمداران محراب گفت: مراسم عزاداری ماه محرم و صفر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در فضای باز همه مساجد استان هرمزگان برگزار می‌شود.

در مراسم گرامیداشت روز جهانی مساجد (همایش پرچمداران محراب) علمای شیعه و سنی هرمزگان بر استمرار آرمان فلسطین و لزوم آزاد سازی قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست تاکید کردند.

در پایان این همایش با اهدای لوح سپاس از تعدادی از خانواده‌های شهدا، فعالان و رابطان مساجد، قرآن پژوهان و محققان علوم دینی شیعه و سنی قدردانی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار