سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان گفت:متأسفانه استان اصفهان شرایط گرفتن میزبانی در لیگ فوتبال ساحلی را ندارد و طی یک قرعه‌کشی، شهرهای یزد و ساری به عنوان میزبان انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی نادری سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان با اشاره به نخستین سال حضور تیم خود در لیگ برتر فوتبال ساحلی و نتایج دور رفت این مسابقات اظهار داشت: اصفهان سال‌ها از داشتن سهمیه لیگ برتری فوتبال ساحلی محروم بوده است تا اینکه سال گذشته تیم فرش حداد توانست به لیگ برتر راه پیدا کند و تلاش ما همواره در جهت پیشرفت و ارتقای جایگاه فوتبال ساحلی اصفهان بوده است.

او افزود: فوتبال ساحلی اصفهان از ابتدا تاکنون از شرایط خوبی برخوردار نبوده است. از دی‌ماه سال گذشته تمرینات خود را آغاز کردیم که متأسفانه بلافاصله با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمرینات مواجه شدیم و این در حالی است که از فروردین ماه سال جاری با کسب مجوز تمرینات خود را از سر گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان درباره شرایط تیم خود بیان کرد: تنها با ۲ ماه تمرین که البته زمان بسیار کمی است برای مسابقات لیگ برتر آماده شدیم، در حالی که شرایط و چگونگی برگزاری مسابقات نیز به طور کامل مشخص نبود و در نهایت تصمیم بر برگزاری مسابقات به صورت ۳ گروه ۴ تیمی شد که معایب این کار از محاسن آن بیشتر است.

او ادامه داد: متأسفانه استان اصفهان شرایط گرفتن میزبانی در لیگ را ندارد و طی یک قرعه‌کشی، شهر‌های یزد و ساری به عنوان میزبان انتخاب شدند. متأسفانه در سال جاری با بازیکنانی کم تجربه و شرایط خاص به دلیل ویروس کرونا وارد لیگ شده‌ایم و همچنین در تست کرونایی که باید قبل از وارد شدن به مسابقات می‌دادیم، متوجه ابتلای ۴ نفر از بهترین بازیکنان خود به ویروس کرونا شدیم.

نادری پیرامون انتظارات خود از مسئولان استانی تصریح کرد: رخ دادن اتفاق خوب مستلزم مهیا بودن شرایط خوب است. اولین و آخرین صحبت ما درباره تهیه یک زمین استاندارد بود چراکه مهم‌ترین نکته در فوتبال ساحلی زمین مناسب جهت تمرین و برگزاری مسابقات است در حالی که تا این لحظه هیچگونه اقدامی در این راستا صورت نگرفته است و بازیکنان ما در حال حاضر در یک زمین خاکی مشغول به تمرین هستند.

او گفت: در سال‌های گذشته تکلیف یک تیم طی ۲۲ بازی که در آن ۱۲ بازی را میزبان بود مشخص می‌شد، اما در لیگ سال جاری تنها با ۶ بازی سرنوشت یک تیم مشخص می‌شود که با توجه به شرایط تیم ما یک جدال نابرابر به شمار می‌رود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.