کارشناس فوتبال اصفهان گفت: تیم ایران در صورت صعود به مرحله نیمه نهایی یکی از مدعیان مسابقات فوتبال آسیایی است.

 حسین چرخابی کارشناس فوتبال اصفهان  در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،

با اشاره به برد تیم ملی ایران در برابر تیم یمن اظهار کرد: تیم یمن یکی از تیم های ضعیف این دوره از مسابقات است و منحنی بازیهای تیم ما این است که به ترتیب، رو به سختی می رود.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان ادامه داد: ملی‌پوشان در تمامی پست ها بازی خوبی داشتند و به غیر از 10 دقیقه اول که در تمام بازی ها به دلیل ناآشنا بودن به تیم حریف، احتیاط آمیز است، بازی خوبی از خود نشان دادند و زهر چشمی از تیم های دیگر گرفتند.

پیشکسوت باشگاه سپاهان با اشاره به بازی سوم تیم تصریح کرد: خوش شانسی تیم ما این است که بعد از دو بازی عراق با این تیم روبه رو می‌شوند و شناخت کافی نسبت به این تیم دارند.

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: تیم ایران در صورت صعود به مرحله نیمه نهایی یکی از مدعیان مسابقات فوتبال آسیایی است.

وی افزود: ژاپن تیم برتر آسیا است و هم از لحاظ نرم افزاری و هم سخت افزاری بسیار خوب است و ممکن است حریف سرسخت ما در نیمه نهایی باشد و در این صورت بازی سخت و زیبایی با ژاپن پیش رو داریم.

پیشکسوت باشگاه سپاهان با اشاره به برتری تیم های فوتسال و فوتبال ساحلی در دنیا اظهار کرد: فوتبال بانوان نیز پیشرفت های خوبی داشته است و امیدواریم تیم امید زیر 23 سال، بتواند به المپیک راه پیدا کند.

 چرخابی در پایان گفت: امیدواریم تیم ملی ایران به مراحل بالاتر صعود کند و شاهد قهرمانی تیم ملی ایران در بازی های آسیایی باشیم.

انتهای پیام /س

وضعیت تیم ملی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار