سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان گفت:اصفهان در چند سال اخیر از سطح اول فوتبال ساحلی ایران دور بوده و خوشبختانه امسال با راه‌یابی تیم صنعت فرش حداد به سطح اول فوتبال ساحلی کشور بازگشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی نادری سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان درباره روند تمرینات تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اظهار داشت: نخستین فصلی است که در لیگ برتر فوتبال ساحلی شرکت می‌کنیم.

او افزود: اصفهان در چند سال اخیر از سطح اول فوتبال ساحلی ایران دور بوده و خوشبختانه امسال با راه‌یابی تیم صنعت فرش حداد به سطح اول فوتبال ساحلی کشور بازگشته است، با این تفاوت که از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری با برخی کم و کاستی‌ها روبه‌رو هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان درباره مشکلات تیمش ادامه داد: زمین مناسبی در اختیار نداریم و زمینی که در آن تمرین می‌کنیم زیاد با استاندارد‌های تعریف‌شده فدراسیون منطبق نیست. به همین دلیل کمی از برنامه خود عقب هستیم و مسئولان قول داده‌اند این معضل را برطرف کنند.

او بیان کرد: به دلیل اینکه بازیکنان فوتبال ساحلی اصفهان از سطح اول این رشته دور بوده‌اند، می‌توان گفت ۳ تا ۴ سال از سایر استان‌ها عقب هستیم و امیدوارم با تلاش مضاعف این ضعف را برطرف کرده و روز به روز پیشرفت کنیم.

نادری با بیان اینکه تیم جوانی داریم، اضافه کرد: بازیکنانم از نظر فنی بسیار خوب هستند، اما کم‌تجربه‌اند و امیدوارم در ادامه تجربه لازم را کسب کنند.

او نصریح کرد: امیدوارم همان‌طور که استان اصفهان در فوتبال و فوتسال حرف اول را در کشور می‌زند، بتوانیم در فوتبال ساحلی نیز اصفهان را در چند سال آینده به شرایط ایده‌آل برسانیم و شاهد موفقیت تیم‌های اصفهانی در لیگ برتر باشیم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار