۳۰ درصد از پاداشمان برای یک باخت کسر شد.

سحرالسادات عاملی به  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: بنده سابقه ۹ سال فوتبال ساحلی و ۱۰ سال فوتسال را در کارنامه دارم، فصل گذشته به عضویت تیمی در آمدم که می‌توان گفت اولین تیمی بود که با حواشی زیاد و بی احترامی مواجه شدیم، تیمی که به عنوان بهترین تیم از آن یاد می‌شود، بازیکنان خود را به بازی گرفته است و هربار جواب سربالا میدهند و پاسخگوی کسی نیستند.

وی ادامه داد: خانوم عبرتی مدعی بودند که تمام هزینه‌ها از خودشان است! یعنی نه از طرف نماینده شهر و مسئولین نه از طرف اسپانسری قوی که به گفته خودشان این پول‌ها برایشان هیچ است حمایتی نمیشد و تمام زحمات تیم بر عهده مدیر تیم بود.

این ورزشکار اصفهانی گفت: در اکثر اردو‌ها با مشکلات فراوانی روبرو بودیم و بعضا فراهم نمودن آب و تهیه غذای مناسب بسیار سخت شده بود و مواردی دیگر که جاز به گفتن نمی‌باشم، آیا کسی قبول میکند ۶ ماه در اردو باشد بدون مرخصی و دیدن خانواده؟
عاملی افزود: من از جناب آقای تشکری، آقای یوسفی، آقای اسلامی اسپانسر تیم تقاضا دارم بگویند اگر چنین چیزی درست است تیم داری به چه قیمتی؟ راه‌های دیگری هم هست برای دیده شدن...
وی تصریح کرد: تا جایی که خانم عبرتی میگویند فاکتور‌های خود را هنوز نتوانستند دریافت کنند، زمانی که برای پیگیری مصدومیت خود که از ناحیه رباط صلیبی بود مراجعه کردم در جواب گفتند هستند کسانی که جلوی شما باشند و در الویت و فعلا مقدور نمی‌باشداگر چنین چیزی درست است، اگر پول دریافت نکردید، اگر مصدومیت دارید
فوتسالیست اصفهانی ادامه داد:اگر اسپانسر راضی به فسخ قرارداد و دادن ۶۰ تا ۵۰ درصد مابقی قرار داد نیست چگونه تیم راهی لیگ برتر فوتبال ساحلی و فوتسال میشود؟

عاملی گفت: با توجه به نتایج پزشکی که نظریه‌ها فرق داشت در عمل کردن یا باز توانی هیچ پولی جز یک میلیون تومان برای هزینه فیزیو تراپی دریافت نکردم و به گفته ایشان ۳میلیون واریز کردند که نمی‌دانم به کدام حساب واریز شد که به دست من نرسید و در آخر بعد از تمام زحمت‌ها برای این تیم که تمام نتایج بعد از نبود من نشان دهنده‌ی بارز تاثیر گذاری بنده بوده است گفتند مصدومیت شما از قبل بوده در صورتی که گزارش پزشکی و مستندات برای رد ادعای ایشان می‌باشد.

وی افزود: اگر مصدومیت از قبل بود چگونه در تمام بازی‌ها فیکس بازی کردم؟ آیا این کم لطفی تحملش سخت نیست؟

این ورزشکار اصفهانی ادمه داد: ۶ ماه در اردو با تمام درد‌ها و سختی‌ها تمرین کنی بعد بخاطر پول این بی انصافی رخ دهد؟! هربار خواستم به درمانم رسیدگی کنم به گفته مربی تیم که مدام دکتر عوض نکنم چرا که اسپانسر هزینه هارا قبول نمیکندکسی میتواند ۵ ماه آرام بنشیند و با درد و بازی نکردن کنار بیاید؟ که این کار از عهده من بر آمد.

عاملی افزود: خانوم عبرتی مدیر پرتلاش گفته بودند من حق امضا دارم چگونه نتوانستیم مابقی قرارداد خود و هزینه درمان و فسخ را از کسی که وکالت تام دارد دریافت کنیم؟ چگونه این همه بی مسئولیت میشویم در قبال حرف‌ها بازیکن تیم خود؟ چگونه بار‌ها و بار‌ها جواب تلفن نمیدهیم؟

وی افزود: تیم داری اینگونه نیست مگر مصدومیت یک بازیکن این حرف‌ها را دارد؟ مگر کسی که مسئولیت تیمی را بر عهده میگیرد نباید پاسخگوی همه‌ی این‌ها باشد؟

بازیکن تیم پیشرو صنعت سرد خزر ادامه داد داد: از تمام بازیکنان فوتسال و فوتبال میخواهم فکر کنند اگر جای من بودند بعد از این همه پیگیری و انتظار و بی جواب ماندن‌ها وقتی چیزی نصیبم نشد به فدراسیون مراجع کردم آیا کار اشتباهی کردم؟

عاملی تصریح کرد: وقتی به فدراسیون رفتم خواستار مابقی قرارداد و هزینه‌ی درمان شدم متوجه شدم ایشان ۴۰٪از مبلغ اصلی قرار دادی که باهم صحبتش را کرده بودیم در برگه نوشته بودند به گفته‌ی ایشان تمام قرار داد حتی بیشتر از ان را دریافت کرده ام و مصدومیتم از قبل بوده با توجه به گزارش پزشکی موجود!
وی ادامه داد: آیا تیمی در سال اول لیگ یک بودن صعود به لیگ برتر داشته است بدون پاداش با کسر ۳۰٪برای یک باخت فقط؟
بازیکن تیم پیشرو صنعت سرد خزر ادامه دادگفت: تیم پیشرو صنعت سرد خزر با حمایت جناب اقای جعفر زاده اسپانسری اقای تشکری، یوسفی، اسلامی با مربیگری خانم میترا حسن پور و مدیریت و حق امضا داشتن خانم ملیحه عبرتی و نایب رئیس هیات خانوم واحدی هروز قرار برجلسه برای فسخ ما داشته اند پا به لیگ گذاشته است و ما چنین چیزی را تجربه کرده ایم چه زمانی به بازیکنان که حاضر به بازی در این تیم نیستنتد فسخ داده میشود؟ آیا بعد از اتمام لیگ‌ها جلسه برقرار خواهد شد؟

عاملی گفت: درپایان من بدلیل اینکه نتوانستم با حمایت کننده‌های تیم ارتباط برقرار کنم مجبور به این مصاحبه خبری شدم و باید بگویم من در روز جلسه قرعه کشی فوتسال لیگ برتر حاضر شدم تا مربی و مدیریت تیم رو ملاقات کنم، ولی آن‌ها ظهار بی اطلاعی کردند، درصورتی ک شب قبل با مربی صحبت کردم که فردا برای صحبت با شما در کنار مسئولین حاضر میشوم.

وی افزود: امیدوارم بازخورد این صحبت‌ها همانطور محترمانه باشد که من حرمت نگه داشتم و ممنون میشوم که مسئولین به یاری ما بیایند تا مشکلات ما بر طرف شود.


انتهای پیام/م
 

گلایه های بازیکن تیم فوتسال بانوان پیشرو صنعت سرد خزر

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار