دروازه‌بان تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر گفت:در هفته نخست و در دیدار مقابل گیتی‌پسند بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و نتیجه تساوی ۳ بر ۳ نتیجه عادلانه‌ای بود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد نویدبخش دروازه‌بان تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر درباره شرایط تیم هایپر شاهین‌شهر در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در هفته نخست و در دیدار مقابل گیتی‌پسند بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و نتیجه تساوی ۳ بر ۳ نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی تصریح کرد: تیم در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و مدیران باشگاه نیز سرمایه‌گذاری بسیار خوبی انجام داده‌اند، بازیکنان بسیار خوبی هم جذب تیم شده‌اند و امیدوارم در ادامه لیگ عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

دروازه‌بان تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر بیان کرد: تیم هایپر از بازیکنان بزرگی و سرشناسی بهره می‌برد و امیدواریم برای اصفهان افتخارآفرینی کنیم.

وی ادامه داد: با این‌که از رقابت‌های لیگ دستع یک به لیگ برتر صعود کرده‌ایم، اما بیشتر بازیکنان از تجربه بسیار بالایی برخوردار هستند و چند تن از آن‌ها در رده‌های ملی و حتی تیم ملی امید نیز سابقه فعالیت دارند، نام بازیکنان هایپر در ادامه فصل بیشتر به گوش خواهد رسید.

انتهای پیام/م

 

نظر دروازه‌بان تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهردرباره شرایط این تیم

برچسب ها: اخبارورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.