همزمان با سراسر کشور رقابت کنکور برای بیش از ۲۲ هزار داوطلب در استان مرکزی هم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آزمون سراسری داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها ساعت ۸ صبح امروز همزمان با سراسر کشور برای بیش از ۲۲ هزار داوطلب در استان مرکزی هم با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی با حضور داوطلبان گروه هنر آغاز شد .

آغاز کنکور بیش از ۲۲ هزار داوطلب در استان مرکزی

سلیمان نژاد نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان مرکزی گفت: در استان مرکزی ۲۲ هزار و ۲۴۰ داوطلب در آزمون سراسری با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی شرکت می‌کنند که امروز صبح رقابت بیش از هزار و ۷۰۰ داوطلب در آزمون رشته هنر آغاز شد و تا روز شنبه اول شهریور ادامه دارد.

سلیمان نژاد با بیان اینکه داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها در اراک ۱۱ هزار و ۵۰۱ هستند و باهم رقابت می‌کنند افزود: آزمون سایر گروه‌ها در طی روز‌های پنج شنبه ۳۰، جمعه ۳۱ مرداد و شنبه یکم شهریور ماه برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی مسئولان، گروه­‌های ریاضی و انسانی صبح روز پنج‌شنبه در روز دوم برگزاری کنکور، رقابت می‌کنند، در صبح روز جمعه ۳۱ مرداد گروه آزمایشی علوم تجربی آزمون می‌دهند و داوطلبان آزمون زبان‌های خارجی روز شنبه اول شهریور با هم به رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.