خزائی پور گفت: تمهیدات لازم در فراهان مطابق با ابلاغیه‌های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، خزائی پور فرماندار شهرستان فراهان در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری در شهرستان مطابق با ابلاغیه‌های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

خزائی پور افزود: در شرایط فعلی و با شیوع ویروس کرونا مطابق با پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی، استانی و شهرستانی مقابله با این ویروس، تمهیداتی مانند فاصله مناسب صندلی‌ها، تهویه مطلوب محل آزمون، استقرار آمبولانس و اکیپ اورژانس، توزیع ماسک و … برای حفظ سلامت داوطلبان در نظر گرفته شده است.

او اضافه کرد: قبل و پس از آزمون سراسری تجمعات نباید شکل گیرد و بنابراین انتظار داریم خانواده‌ها برای شرکت در کنکور داوطلبان را همراهی نکنند.

فرماندار شهرستان فراهان بیان کرد: تمام تلاش خود را در جهت ایجاد اطمینان خاطر داوطلبان و خانواده‌های محترمشان به کار خواهیم بست و امیدواریم با همکاری و پشتکار همه دست‌اندرکاران، این رویداد مهم را به درستی به سرانجام برسانیم.

او با تاکید بر همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌ها جهت برگزاری کنکور سراسری در شهرستان تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها باید در کنار ستاد برگزاری کنکور بوده و همکاری لازم را با عوامل این ستاد بعمل آورند تا این رویداد مهم و حساس به نحو احسن در این شهرستان برگزار شود.

خزائی پور اظهار کرد: برگزاری کنکور تنها وظیفه آموزش و پرورش نیست بلکه تمامی دستگاه‌ها وظیفه دارند در این رویداد مهم ایفای نقش کنند وباید پای کار باشند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند.

جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری در شهرستان فراهان به ریاست خزائی پور فرماندار و با حضور برخی از مدیران شهرستانی در محل فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.