دادستان عمومی و انقلاب شهرستان طبس گفت: متخلفان بدانند که سزای تخلف آن‌ها فقط جریمه نقدی نخواهد بود بلکه واحد صنفی پلمب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رحیمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان طبس در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر‌وزه گرانی ها دغدغه ای برای افراد جامعه است و اگر این روند ادامه پیدا کند ترویج فقر و ناهنجاری های اجتماعی را در پی خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه مسئولان باید در کنترل بازار جدی باشند تا مرد‌م شاهد این نظارت ها باشند افزود: متأسفانه،شهروندان چون نظارتی از سوی دستگاه‌های متولی بازار نمی بیند بی اعتماد شده و شکایتی هم نمی‌کنند.

رحیمی ادامه داد: دامپزشکی شهرستان طبس باید نسبت به کشتاردام خارج از کشتارگاه رسمی پاسخگو باشدزیرا با صنوفی که خارج از کشتارگاه ذبح دام را انجام دهند به طور جدی برخورد خواهد شد.


بیشتر بخوانید  


دادستان  عمومی و انقلاب شهرستان طبس با اشاره به اینکه صنوفی که بدون مجوز قانونی در فضای مجازی اقدام به فروش محصولات می‌کنند متخلف به شمار می روند گفت:  پس از شناسایی  توسط نهاد‌های متولی از طریق دستگاه قضایی مورد برخورد قرار می‌گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب  شهرستان طبس  گفت:  برای  بازرسی بازار از بازرسان افتخاری و بسیجیان استفاده شود تا نظارت بر بازار و پیشگیری از گرانفروشی را به حد مطلوب  برسد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.