مدیران کل صدا و سیما و بنیاد شهید استان زنجان با حضور در منزل دو تن از کارمندان آزاده صداوسیمای مرکز زنجان ضمن دیدار و استماع سخنان آن ها، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفتند.

تجلیل از آزادگانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان در دیدار‌های جداگانه که معاونین و مدیران مرکز هم حضور داشتند با اشاره به ثمرات مقاومت رزمندگان دربند دژخیمان بعثی در حفظ کرامت و صلابت نظام اسلامی تصریح کرد: آزادگان صبورانه در دوران اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعثی عراق، روز‌هایی سختی را گذراندند تا امروز امنیت و آرامش در مرز‌های کشور حاکم شود و این حماسه آزادگان و خانواده‌های آنان غرور آفرین و فراموش نشدنی است.

او افزود: دشمنی که با راه اندازی جنگ تحمیلی آمده بود تا بماند با مجاهدت و رشادت‌های دلیر مردان شهید، آزادگان و جانبازان سرافراز، شکست رذیلانه‌ای را تجربه کرد.
 
 لطیفی امنیت، استقلال و عظمت امروز نظام اسلامی را مرهون و مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌هایی دانست که از همان روز‌های اول انقلاب تا به امروز و در سنگر‌های مختلف از جمله دفاع مقدس و دفاع از حرم از خود نشان داده اند.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان تاکید کرد: آزادگان، ایثارگران و شهداء و خانواده‌های معظم این عزیزان ذخیره‌های انقلاب هستند و ما باید توفیق پیدا کنیم تا راه این عزیزان را ادامه دهیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: آزادگان برگ زرینی در تاریخ حماسه پرافتخار دوران دفاع مقدس هستند و خدمت، تجلیل و تقدیر کمترین کار در حق آزادگانی است که دوران سختی را سپری کردند و هم اکنون نیز در سنگر ولایت خدمتگذار ملت بزرگ ایران هستند.

در این دیدار‌ها با اهداء تقدیرنامه و هدایایی از آقایان ولی اله ملکی و بهرام علی شهبازی، جانبازان آزاده صدا و سیمای مرکز زنجان تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.