مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: جاده کمربند طلایی آب‌های گرم اردبیل از سرعین تا آب گرم موئیل در شهرستان مشگین شهر ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از مسیر اجرای پروژه جاده کمربند طلایی در شهرستان مشگین شهر گفت: این جاده آب‌های گرم شهرستان سرعین و آبگرم سردابه، قوتورسویی، شابیل، موئیل وسایر آب‌های گرم شهرستان مشگین شهر را به همدیگر متصل می‌کند.

او با اشاره به اینکه ایجاد کمربند گردشگری طلایی سبلان در توسعه گردشگری استان موثر خواهد بود و می‌تواند گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به استان اردبیل جذب کند تصریح کرد: در صورت تامین منابع مالی از محل اعتبارات گردشگری این پروژه جزوه پروژه‌های مصوب استانی قرار خواهد گرفت تا عملیات اجرایی آن شروع بشود.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل جاده گردشگری آقبلاغ و قیرخ بلاغ را نیز جزوه پروژه‌های مصوب استان عنوان کرد و گفت: اعتبار لازم برای اجزای این پروژه پیش بینی شده و اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار است.

وثوقی بیان کرد: ۵/۵ کیلومتر از مسیر ۹ کیلومتری راه روستایی و گردشگری آقبلاغ به قیرخ بلاغ به سمت آبشار کرکره توسط راهداران پرتلاش دیار سبلان زیرسازی خواهد شد که در صورت تامین اعتبارات استانی بهسازی و آسفالت این مسیر نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
آسفالت راه روستای لنج آّاد چه شد؟ با من از راه مرگ لنج آباد بگو!!1