مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: عملیات روکش آسفالت ده کیلومتر از محور اردبیل-رضی با تلاش راهداران در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات روکش آسفالت محور اردبیل سه راهی صحرا به رضی و امیرکندی گفت: ۵۳ هزار مترمربع از محور اردبیل، سه راهی صحرا، رضی وامیر کندی لکه گیری شده است.

او با اشاره به اینکه برای ایمن سازی این محور ۱۰ میلیارد تومان اعتبار ملی هزینه شده تصریح کرد: آسفالت خیابان اصلی شهر رضی واقع در محور اردبیل -گرمی از مطالبات مهم مردم این شهر بود که وزیر راه وشهرسازی نیز در سفر به استان اردبیل و در بازدید از محور یاد شده قول مساعد جهت آسفالت و بهسازی این محور داده بود و خوشبختانه این مهم با تلاش راهداران در موعدد مقرر تحقق یافت.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با هدف ایمن سازی محور‌ها خط کشی هزار و صد کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان را امسال یاد آور شد و اظهار کرد: ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجدید خط کشی محور‌ها در نظر گرفته شده است.

وثوقی بر تخصیص به موقع اعتبارات راهداری توسط فرمانداران شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده روکش آسفالت ۱۳۰ کیلومتر از راه‌های استان اردبیل درحال اجراست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
روستای لنج آباد مشگین را نیز در یابید دارد نفس نفس می زند. از 13 کیلومتر راه تنها یک کیلومتر آسفالت شده!!!!