معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور گفت: استان اردبیل به دلیل همجواری و داشتن مرز مشترک با جمهوری آذربایجان در حوزه حمل و نقل کشور جایگاه ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهران قربانی، معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور در سفر به استان اردبیل ضمن بازدید از محور‌های مواصلاتی و پایانه مرزی بیله سوار گفت: به دلیل شرایط کرونا از نزدیک در این سفر با رانندگان پرتلاش در بخش حمل و نقل کالا برای صادرات گفتگو کرده و در جریان آخرین مسائل، درخواست‌ها و مشکلات آنان قرار گرفتیم.

او با بیان اینکه در جلسات ستاد مرکزی تصمیمات خوبی برای حل مسائل ارائه شده اتخاذ خواهد شد اظهار امیدواری کرد: با پیگیری درخواست‌های رانندگان شاهد خدمت بیش از پیش به مردم در حوزه‌های مختلف باشیم.

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور از اتخاذ تصمیمات لازم برای بهبود شرایط حمل و نقل استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: برای مرتفع شدن مشکلات رانندگان ایرانی که ناوگان گرجستانی در اختیار دارند نیازمند همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها نیز هستیم.

قربانی در نشست با استاندار اردبیل بر اجرای زیرساخت‌های مهم در راستای توسعه استان اردبیل تاکید کرد و گفت: زیرساخت‌های ارتباطی علاوه بر سهولت در جابجایی‌ها موجب ایجاد پتانسیل‌های توسعه‌ای نیز می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.